Vinska šetnja u Nedešćini po 4. puta okupila veliki broj šetača

Datum: 29.04.2024.

Vinska šetnja u Nedešćini po 4. puta okupila veliki broj šetača

Vinska šetnja Svetom Nedeljom doživjela je svoje 4. izdanje. Manifestacija u organizaciji TZO Sveta Nedelja i Općine Sveta Nedelja u potpunosti je 100% lokalni proizvod, a i ovog puta uspjela je privući velik broj posjetitelja među kojima su neki „potegli“ od udaljenijih dijelova Hrvatske samo kako bi doživjeli ovaj autentičan događaj.

Vrhunske kapljice nije falilo, event je okupio prepoznate vinare Labinštine, vina je tako ponudila njih 7: Romeo, Kos, De Fredi, Prskalo, Vosilla, Matiška i Fuhtar. Degustiralo se od terana i cabernata do favorita malvazije i hvaljenog muškata. Da vinari ovog kraja imaju mnogo za ponudit pokazalo je i to što su pohvale za etikete dolazile sa svih strana. Nije kaskala gastronomska ponuda, dapače. Šetače su oduševila jela pripremljena od domaćih namirnica. Agroturizam Kaštel Pineta poslužio je nareske i sireve vlastite proizvodnje, a kruna je bio domaći pršut, Agroturizam Giovanna ponovno se istaknuo originalnom kombinacijom pljukanaca i proljetnih bilja, šparuga i leprina, a domaća „šoštanca“ stigla je na red kod Cerovca sa zarebanjkom i krumpirom. Po prvi puta na vinskoj šetnji kušao se i domaći sir iz Šumbera sa farme Drijade, vl. Hele Liverić.

Iznenađenjima nije bilo kraja pa su na samom finišu sudionici kušali praline s kaduljom i bademima made by Poeticacao, vl. Irena Bastjanić iz Rapca, a sa sobom su ponijeli mirisnu uspomenu lavandino ulje OPG-a Mirakul iz Ripende.

Među šetačima bila je i načelnica Svete Nedelje Irene Franković, koja je naglasila kako se 4. vinska šetnja pokazala veoma uspješnom s obzirom da je bilo preko 85 šetača i gurmana. Nastavila je kako je vinska staza prilagođena svima jer je Sveta Nedelja smještena na terennu koji je gotovo kao jedan plato, okružena šumama i vinogradima, te samim time nije fizički zahtjevna. „Sudjelovala sam na sve četiri vinske šetnje,  razlika između prethodnih i ove je što 4. izdanje ima najveću posjećenost iz drugih krajeva Hrvatske ali i drugih država, što pokazuje da je ulaganje u marketing i društvene mreže veoma bitno i da naša Općina postaje sve vidljivija i prepozntaljiva na turističkim enogastronomskim kartama“, zaključila je Franković.

Posebnost ove manifestacija što njeguje domaći proizvod pa su tako posjetitelji mogli kušati isključivo proizvode iz Svete Nedelje i Labinštine. Naši OPG-ovi imaju što ponuditi te vjerujemo kako su upravo ovakve manifestacije prilika za njihovu promociju, istaknula je direktorica TZ-a Bianca Dagostin te najavila kako već se radi na jubilarnom 5. izdanju koje se planira za proljeće 2025. godine.

Skip to content